/* */
برچسب‌ها: 0 نظرات

رهبر معظم انقلاب، صبح پنج‌شنبه در دیدار با خبرگان رهبری، یکی از نشانه‌های اقتدار جمهوری اسلامی ایران را تلاش گسترده استکبار جهانی و بیش‌فعالی دولت‌های مستکبر در برابر ایران دانستند، و در مثالی، به همکاری شبکه اجتماعی «توییتر» با دولت آمریکا در جریان اغتشاشات سال هشتاد و هشت اشاره کردند.

۸۹/۰۶/۲۶
به گزارش «وبلاگ نیوز» حضرت آیت الله خامنه‌ای، در این دیدار با اشاره به بیش‌فعالی دولت‌های مستکبر، تلاش‌های آنان علیه ایران را گسترده، بدون تمرکز، از روی استیصال و غالبا ناکام دانستند و افزودند: تحریم، قطعنامه، تهمت، جوسازى علیه نظام اسلامى، تقویت معارضان داخلى، به اصطلاح ورزشکارها دوپینگ کردنِ معارضین داخلى، که اینها را همین طور با آمپولهاى نیروزا که هیچ تأثیرى هم در تقویت واقعى ندارد و فقط ظاهراً او را فعال میکند، هى تزریق کنند.
مقام معظم رهبری در برشمردن این تحریک‌ها، به کمک دولت آمریکا به شبکه اجتماعی «توییتر» در جریان اغتشاشات سال گذشته اشاره کردند و در توضیح این موضوع فرمودند: پارسال در همان بحبوحه‏ى جریان فتنه‌‏ى سال ۸۸ شنیدید که یکى از شبکه‏هاى اجتماعى اینترنتى که در ارتباط با معارضین فعال بود، خبرهاى اینجا را ببرند، دستورهاى آنجا را برسانند، همین طور شلوغ کنند، فضا را چه کنند، میخواست موقتاً براى تعمیرات کارش را تعطیل کند. دولت آمریکا مانع شد، گفت شما اگر الان، ولو براى تعمیرات تعطیل موقت بکنید، این به معارضین داخل ایران ضرر میزند؛ جلویش را گرفتند. یعنى تعطیلى موقت را به این شبکه‏ى اجتماعى اجازه ندادند. یعنى کمکهاى اینجورى بود و انواع و اقسام کمکها و اعانتهایى که به اینها میشود.
لازم به ذکر است در اوج آشوب‌ها و ناآرامی‌های سال گذشته در تهران، هیلاری کلینتون ضمن تأیید به دادن بیعانه‌ای به شبکه اجتماعی توییتر برای تعویق انداختن تعمیرات، از مدیران توییتر خواست تا در بحران پس از انتخابات ایران، فعالیت‌های تعمیراتی خود را متوقف کرده و با رونق دادن تکنیکی بیشتر به سایت، به اغتشاش‌گران کمک نمایند.
این در حالی است که گفته می‌شود در آن برهه زمانی، توییتر به دلیل بحران مالی در حال ورشکستگی بود و ادامه فعالیتش به فروش آن وابسته می‌شد.

0 نظرات برای “اشاره رهبر انقلاب به درخواست دولت امریکا‬ ‫از «توییتر»”