/* */
برچسب‌ها: , 0 نظرات


جلسه هم اندیشی فعالین سایبری بسیج دانشجویی دانشگاه های مشهد مقدس در محل مرکز تحقیقات شهید آقاسی زاده بسیج دانشجویی خراسان رضوی برگزار گردید.
به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی جنگ نرم در فضای سایبر، در این هم اندیشی علی سهیلی معاون فرهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خراسان رضوی با بیان اینکه حضور این جمع بسیار خوب و واجب کفایی است اما باید مسئول و متولی موضوع جنگ نرم در هر استان مشخص گردد، گفت: متاسفانه در استان های هنوز مرجع و شخصی که مسئولیت قرارگاه اجرایی جنگ نرم را بر عهده بگیرد و خود را مسئول این امر بداند وجود ندارد و این  اتفاق همانند جنگ بدون سازماندهی است.

وی افزود: با وجود مشکلات متعدد در پیش روی بحث اجرایی مقابله با جنگ نرم، خوشبختانه این بار بر خلاف دفعات قبلی که رهبری بحث ناتوی فرهنگی و... را مطرح نموده بودند و آن زمان عده ای برداشت کردند که این مسئله امر به معروف و نهی از منکر است و امر به معروف یعنی حجاب و آستین کوتاه و... اما اینبار با ورود نیروهای فکری و تشکلی و دانشجویی، مسئله شکل جدی تری به خود گرفته است.

سهیلی الگوگیری از جنگ سخت را برای رزم در جنگ نرم را مفید فایده و راهگشا دانست و گفت: همانطور که در جنگ سخت دیده بانی اطلاعاتش را به تطبیق آتش می داد و تطبیق آتش با بررسی های دقیق به قبضه های دستور آتش می داد، هم اکنون هم باید تیمی مسئولیت رصد اجتماعی، سیاسی و فرهنگی را برعهده داشته باشد و این اطلاعات را به تیم های فنی و اجرایی سپرده تا تیم اجرا کننده در عرصه عمل آن را عملیاتی نماید.

0 نظرات برای “مسئول قرارگاه اجرایی جنگ نرم در استان ها مشخص نیست”