/* */
برچسب‌ها: 0 نظرات

جلسه شورای هم اندیشی کانون های فضای مجازی و سایبر بسیج دانشجویی دانشگاه های مشهددر ادامه سلسله جلسات هم اندیشی کانون های فضای مجازی و سایبر بسیج دانشجویی 5 دانشگاه هدف مشهد مقدس(فردوسی، آزاد، پیام نور، علوم پزشکی و شهید منتظری) دومین برنامه از این سلسله جلسات  به میزبانی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در تاریخ 88/9/18 برگزار گردید.
ابتدا بررسی اجمالی در خصوص اقدامات کانون ها از تصمیمات جلسه قبل، صورت پذیرفت و سپس هر کدام از اعضا، به بیان نظرات خود پرداختند.
مسئول کانون سایبر بسیج علوم پزشکی به خلا جدی در عرصه آموزش نیروها برای ورود به فضای مجازی اشاره نمود. ایشان برگزاری دوره های کوتاه مدت را مناسبترین روش در حال حاضر دانستند. وی همچنین داشتن چشم انداز پیش رو را برای پیشبرد وظایف ضروری دانست.
مسئول کانون سایبر فردوسی نیاز به انگیزش در افراد را لازم و مکمل آن را پیش بینی اجرای دوره های آموزشی کوتاه مدت دانست.ایشان پیگیری مجدانه تشکیل حلقه های وبلاگی را خواستار شدند.
مسئول کانون سایبر بسیج آزاد با بیان ناکارآمد بودن سایت های موجود بسیج دانشگاه ها پیشنهاد جایگزینی وبلاگ به جای سایت را تا زمانی که نیازها متناسب با وبلاگ است را پیشنهاد نمود. وی کار اساسی در ایجاد حلقه وبلاگی در فاز اول طرح، پشتیبانی فنی و گرافیکی دانست. همچین ایشان با طرح ایده بسیجی مجازی به بیان نکاتی در خصوص این ایده پرداخت و اجرایی شدن آن را منوط به بررسی بیشتر دانست
مسئول کانون سایبر بسیج شهید منتظری از برگزاری جلسات انگیزشی ویژه اعضای خود خبر داد و آمادگی خود را برای تشکیل سریع حلقه های وبلاگی اعلام نمود. همچین ایشان با تایید نظرات دیگر اعضا خواستار برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت شدند.
مسئول کانون سایبر بسیج پیام نور آمادگی خود برای پشتیبانی فنی،گرافیکی از شبکه وبلاگی اعلام نمود و قرار شد المان های تصویب شده در این جلسه توسط آن مجموعه طراحی گردد.
اهم تصمیمات این جلسه عبارت بود از:
- پیگیری مجدانه شبکه حلقه های وبلاگی(جمع آوری آدرسها و تشکیل حلقه با حداقل 100عضو تا جلسه بعدی)
-تهیه چشم انداز کاری تا جلسه بعد
- برگزاری جلسه مشترک شورا با مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه ها
-برنامه ریزی همایش انگیزشی به جهت ورود نیروهای ارزشی به فضای مجازی
- تسریع در به ثمر رسیدن نرم افزار جنگ نرم در فضای سایبر
-ایجاد وبلاگ مرجع به جهت بارگزاری محتواهای تولیدی مجموعه ها در آن
- رصد اقدامات انجام شده در خصوص جنگ نرم به جهت عدم هم پوشانی در کارها
-سیاست گزاری وبلاگ رسمی شورا به جهت درج محتوا
-و...

قابل ذکر است جلسه سوم از این سلسله جلسات، پنج شنبه 88/9/26 به میزبانی بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی برگزار خواهد شد.



0 نظرات برای “دومین شورای‌ کانون‌های سایبر‌بسیج دانشگاه‌های‌مشهد برگزار شد”