/* */
برچسب‌ها: 0 نظرات

با حمایت مسئولین بسیج دانشجویی استان؛
شبکه وبلاگی دانشجویان بسیجی مشهد افتتاح خواهد شد

جلسه شورای هم اندیشی کانون های فضای مجازی و سایبر بسیج دانشجویی دانشگاه های مشهدچهارمین جلسه شورای هم اندیشی کانون های فضای مجازی و سایبر بسیج دانشجویی 5 دانشگاه هدف مشهد مقدس در محل دانشکده فنی شهید منتظری مشهد در تاریخ 17دی ماه برگزار گردید.

در ابتدا مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی خراسان رضوی که مهمان ویژه این جلسه بود به بیان مصادیقی از فتنه سازماندهی شده در فضای سایبر پرداخت. وی با بیان اینکه در جریان فتنه اخیر، دشمن توانست با راهبری پیاده نظام های داخلی خود در فضای سایبر، به سازماندهی آنان به جهت انجام حرکات ساختارشکنانه اقدام نماید، به تحلیل فرمایش رهبری در خصوص افسران و فرماندهان جنگ نرم پرداخت.

وی با اشاره به تغییر قالب های ارائه محتوا به مخاطب، انجام اموری همانند نشریه کاغذی، روزنامه دیواری و امثالهم را با دامنه تاثیرگذاری کم عنوان کرد و افزود که اگر رزمنده جنگ نرم هستیم باید بدانیم که سلاح تاثیرگذار در این فضا چیست و از آن به طور صحیح استفاده کنیم، در غیر اینصورت بازنده میدان خواهیم .

حبیب زاده با تقدیر از شکل گیری این حرکت خودجوش، تنها راه تاثیر گذاری اش را تداوم این جلسات عنوان نمود. ایشان همچنین آمادگی جدی خود را برای پشتیبانی سازمانی و مالی اعلام نمود. همچنین مصوب گردید که نماینده ای از سوی ناحیه بسیج دانشجویی استان خراسان رضوی در این جلسات حضور پیدا کند.

در ادامه جلسه دبیر شورای هم اندیشی کانون های سایبر پس از ارائه گزارش عملکردی از اقدامات 40 روزه این جمع، با انتقاد از عدم نگاه پازل گونه به فضای وب،  خواستار توجه  شبکه ای جدی به فضای وب با توجه به عرصه های مختلف مانند شبکه های ارتباط اجتماعی، وبلاگ  ها، ویکی ها، موتورهای جستجو و... شد.

0 نظرات برای “گزارشی از چهارمین جلسه شورای هم اندیشی کانون های سایبر”