/* */
برچسب‌ها: , 0 نظرات
سردار جوانی,جنگ سایبری سردار يدالله جواني همايش سراسري بسيجيان سازمان اوقاف و امور خيريه با بيان اين مطلب به
تبيين ابعاد جنگ نرم و ساز و کارهاي دشمن براي غلبه در اين نبرد پرداخت و
با بيان اين‌که " در اين ميدان هم بسيجيان پيشگام و پيشتاز هستند" ادامه
داد: براي موفقيت و غلبه بر دشمن در ميدان نبرد نرم بايد اهداف، سازوکارها
و تکنيک‌هاي جنگ نرم و مقابله با دشمن را بشناسيم
وي افزود: جنگ نرم يک نبرد پيچيده است و دشمن امروز با يک به برنامه‌ريزي طولاني مدت روي آورده و وارد جنگ نرم عليه اعتقادات و مباني نظام اسلامي شده است. اما ملت ايران با قابليت و فهم بالايي که دارد همچنان از مباني و اعتقادات خودش دفاع خواهد کرد و تسليم دشمن نخواهد شد. وي ادامه داد: جنگ نرم دشمن يک عقبه بيست ساله دارد آمدن عده‌اي در خيابان و حمله به پايگاه بسيج، شعار دادن عليه نظام و آتش زدن بانک‌ها از آثار جنگ نرم است و خود جنگ نرم نيست. هم اکنون جنگ نرم در فضاي سايبري و ماهواره‌اي در جريان است.
 وي تصريح کرد: بسيجي بايد فضايي که جنگ نرم در جريان است را بشناسرييس اداره سياسي سپاه پاسداران با بيان هدف جنگ نرم گفت: جنگ نرم به دليل شکست دشمن در عرصه‌هاي سخت‌افزاري به راه افتاد تا اين انقلاب ديني و الهي را از ميان برداردوي خاطرنشان کرد: براي همين دشمن امروز در جنگ نرم باورهاي ديني و اعتقادي مردم و جوانان را نشانه گرفته تا اين پيوند مردم و نظام از بين ببرد.
جواني افزود: قدرت نرم دشمن به دنبال عوض کردن افکار و خالي کردن دل مردم از باور ديني و اعتقادي به ولايت و نظام است.وي در پايان با يادآوري ضرورت هوشياري و درايت بسيجيان گفت: دشمن به دنبال عوض کردن باورها و نگرش‌هاي اعتقادي و تغيير رفتار مردم و ايجاد چالش‌هاي فکري و اجتماعي در جمهوري اسلامي و نهايتاً تغيير ساختار نظام است.

0 نظرات برای “هم اکنون جنگ نرم در فضاي سايبري و ماهواره‌اي در جريان است”