/* */
برچسب‌ها: 0 نظرات
جزوه تولیدی/آموزش اصول ویرایش و بارگزاری تصاویر در فضای وبآموزش ویرایش و کوچک کردن عکس در وبلاگ

یکی از امکانات بسیار مهم در فضای وب درج تصاویر می باشد. محققان  روانشناسی مدرن ثابت نموده اند قدرت تاثیرگذاری عکس چیزی معادل 1000 کلمه است. این یعنی یک نقطه مثبت ناشناخته!

 متاسفانه برخی از بلاگرها و فعالان عرصه فضای مجازی، به استفاده صحیح از این امکان آشنا نبوده و هرچه بیشتر تلاش می کنند، کمتر به نتیجه می رسند. درج عکس های بسیار سنگین(از لحاظ حجم) و بزرگ(از لحاظ اندازه) در وبلاگ یا دیگر فضاهای وب، مخاطب مجازی را که عموما در این فضا بی حوصله است را بی رغبت برای دیدن عکس حجیم شما به علت نمایش دیرهنگام آن  می کند.

این ضعف بصورت حاد در بین عناصر ارزشی نمود بیشتری پیدا می کند. گرچه اصالت ما در کار بایستی بر پایه محتوا باشد اما محتوای خوب در بستر ارائه ضعیف یعنی محتوای سوخته!
  پس باید شیوه‌های صحیح استفاده از این امکان را شناخت. در ادامه این مطلب به آموزش تصویری شیوه بارگذاری یا همان آپلود در فضای وب خواهیم پرداخت .البته به این نکته بسیار مهم باید توجه کرد که اصالت بر محتوا و قدرت تاثیرگزاری است و در مرحله بعد شیوه صحیح درج آن.

الف) اصول فنی ویرایش عکس
ب) اصول بارگزاری(آپلود) عکس در فضای وب
ج)بهینه سازی عکس برای معرفی بهتر به موتورهای جستجو

حجم 700KB

**************************************
نکته فوری!

نکته بسیار مهم1! حجم عکس در وبلاگ نباید بیشتر از 50KB و سایز آن 300*400 باشد

نکته بسیار مهم 2 ! به هیچ عنوان عکس بزرگ را بصورت دستی در وبلاگ کوچک نکنید. بلکه با نرم افزارهای ویرایش عکس تغییر اندازه انجام دهید



0 نظرات برای “تولیدی/جزوه آموزشی اصول ویرایش و بارگزاری تصاویر در فضای وب”